Svenska Livräddningssällskapet

SLS SLS Meny

Inbjudan till Svenska Livräddningssällskapet årsmöte den 24-25 maj i Östersund

Svenska Livräddningssällskapet, SLS och Jämtlands regionförbund av SLS, har det stora nöjet att bjuda in till årsmöte 2014 för Svenska Livräddningssällskapets riksorganisation.

Tid: 24-25 maj 2014 (årsmötesförhandlingarna äger rum lördag 24 maj kl. 13.45 -15.00)
Plats: OSD (fd Folkets hus), Scandic Östersund syd och Storsjöbadet

Värd för mötet är Jämtlands Regionförbund av SLS som biträds av SLS centrala kansli. Årsmötesförhandlingarna kommer att hållas på OSD med inkvartering i Scandic Östersund Syd.

Eventuella motioner ska enligt SLS stadgar, skriftligen ha inkommit till styrelsen senast den 1 april 2014 och kommer att sändas ut till samtliga regionförbund i god tid innan årsmötet.

SLS gäster

Riksorganisationen betalar resan för en person per regionförbund på billigaste färdsätt till och från Östersund, fredag eller lördag till söndag, samt logi logi fredag till söndag, med helpension lördag – söndag. För er som vill äta middag på fredagen finns ett specialerbjudande från hotellets kök för SLS på hotellet som ni själva betalar på plats. Hotellets restaurang är öppen 17-22 på fredagen.

Övriga gäster:

– Hedersledamöter
– Styrelseledamöter
– Revisorer
– Ordförande i SLS råd samt projektansvariga för SLS centrala projekt
– En representant från varje regionförbund
– En representant från varje ansluten lokalförening
– Valberedningen
– Centrala kansliet

SLS gäster enligt ovan, anmäler sig via InsideSLS, Klicka här för att komma vidare till Inside (inloggning krävs) senast den 22 april 2014.

Saknar du inloggningsuppgifter till intranätet kontaktar du olov.hallberg@sls.a.se

Övriga ombud och deltagare

För ombud och deltagare, som inte är SLS gäster vid årsmötet, gäller att deltagarna själva (eller deras regionförbund) svarar för kostnaderna för resor till och från Östersund samt logi med helpension.

Övriga ombud och deltagare anmäler sig med namn till info@sls.a.se eller så kontaktar du ditt regionförbund. Kontaktuppgifter hittar du här.

Här kan du ladda ner hela inbjudan till årsmötet som en PDF

Välkomna!